19.3 C
București
sâmbătă, septembrie 14, 2024

Cu ce se mai ocupă găștile mafiote ale USL prin țară. Își angajează rudele și amantele în instituțiile pe care le conduc

Coica și Ștef, la interogatoriu

Scris de        in    24 Apr 2013    //    7 comentarii

Coica si Stef

Senatorul Valer Marian a transmis ieri preşedintelui Consiliului Judeţean Satu Mare, Adrian Ştef, şi cetăţeanului primar Coica Dorel Costel solicitări privind furnizarea unor informaţii de interes public privind activitatea celor două instituţii pe care le conduc de aproape un an. Lista adresată preşedintelui Adrian Ştef cuprinde 10 întrebări, în timp ce lista adresată cetăţeanului primar Coica Dorel Costel include 17 întrebări. Reproducem în continuare întrebările adresate celor doi aleşi de către senatorul Marian:

Către Consiliul Local Satu Mare – Cetăţeanului primar Coica Dorel Costel …

În temeiul art. 6 din Legea privind liberul acces la informaţiile de interes public, vă solicit să-mi comunicaţi următoarele informaţii: 1. Numărul angajaţilor din Primăria municipiului Satu Mare şi din instituţiile sau societăţile comerciale subordonate acesteia (Direcţia Finanţelor Locale, Administraţia Domeniului Public, SC Apaserv SA, SC Transurban SA, Teatrul de Nord, Casa Municipală de Cultură, Poliţia Locală ş.a.) la data de 1 iulie 2012 şi numărul actual de angajaţi de la aceste instituţii, urmând să precizaţi numărul de posturi nou înfiinţate (de conducere şi de execuţie). 2. Câţi angajaţi din aparatul primăriei care au afectat managerial, material sau imagistic imaginea acestei instituţii în perioada primarilor Horia Anderco şi Iuliu Ilyes aţi schimbat din funcţie ? 3. Numărul angajaţilor de la Cabinetul primarului, urmând să-i nominalizaţi şi să precizaţi pregătirea şi experienţa acestora, precum şi salariile nete de care beneficiază. 4. Dacă în aparatul Primăriei municipiului Satu Mare sau în instituţiile ori societăţile comerciale subordonate sunt angajate rude (fraţi, surori, nurori, cumnaţi ş.a.), prieteni sau amante ale primarului sau viceprimarilor, urmând să le precizaţi numele, prenumele, gradul de rudenie, funcţia şi salariul net. 5. Sumele alocate de Consiliul Local/Primăria municipiului Satu Mare instituţiilor de presă locale (ziare, televiziuni, posturi de radio) din 1 ianuarie 2009 până în prezent , defalcate pe ani şi pe mijloace massmedia. 6. Sumele alocate de Consiliul Local/Primăria municipiului Satu Mare societăţilor comerciale care au asigurat servicii de protecţie şi pază la sediu şi la instituţiile şi societăţile comerciale subordonate din 1 ianuarie 2009 până în prezent, defalcate pe ani şi pe societăţile executante, împreună cu procesele verbale de licitaţie şi cu contractele încheiate în acest sens. 7. Societăţile comerciale cu care au fost încheiate contracte de asfaltare şi de deszăpezire din 1 ianuarie 2009 până în prezent, urmând să precizaţi sumele achitate acestora anual şi să anexaţi procesele verbale de licitaţie şi contractele aferente. 8. Societăţile comerciale cu care au fost efectuate lucrări la instituţiile şi societăţile comerciale subordonate (SC Apaserv SA, SC Transurban SA, Direcţia Finanţelor Locale, Administraţia Domeniului Public, Teatrul de Nord, Casa Municipală de Cultură, Poliţia Locală), împreună cu copiile de pe procesele verbale de licitaţie şi cu contractele aferente. 9. Copii de pe delegaţiile pentru deplasările în ţară şi în străinătate efectuate de primarul şi viceprimarii municipiului Satu Mare din 1 ianuarie 2009 până în prezent. 10. Cuantumul cheltuielilor achitate lunar de Consiliul Local/Primăria municipiului Satu Mare pentru utilităţi (gaz metan, energie electrică) şi modul de distribuire al acestora pe birouri/suprafaţă/personal. 11. Consumul lunar de carburanţi al Consiliului Local/Primăriei municipiului Satu Mare şi dacă este permisă folosirea autoturismelor de serviciu şi după program (după-amiaza sau în zilele libere) în scop personal, familial (pentru deplasări la rude sau pentru cumpărături în piaţă). 12. Numărul şi salariile nete ale directorilor de la Direcţia Finanţelor Locale, SC Apaserv SA, SC Transurban SA, Administraţia Domeniului Public, Teatrul de Nord, Casa Municipală de Cultură şi Poliţia Locală. 13. Cu câte posturi aţi completat organigrama SC Apaserv SA până în prezent şi cui au fost atribuite şi dacă preconizaţi să măriţi organigrama cu încă 40 de posturi şi cui vor fi atribuite, cu precizarea salariilor nete aferente. 14. Pentru ce motive aţi majorat taxele şi impozitele locale şi cum justificaţi tarifele ridicate, printre cele mai mari din ţară, la salubritate, apă şi canalizare. 15. Ce obiective din oferta dvs. electorală aţi realizat în perioada de 10 luni de la preluarea mandatului de primar? Aveţi dreptul să menţionaţi o cifră de la 0 la 10. 16. Câţi bani aţi adus pentru municipiul Satu Mare de la preluarea mandatului, având în vedere relaţiile dvs. apropiate (după cum vă lăudaţi) cu premierul Victor Ponta, cu vicepremierul Liviu Dragnea, cu miniştrii Dan Şova şi Rovana Plumb şi cu fostul ministru Ovidiu Silaghi, în urma întâlnirilor avute şi a promisiunilor făcute (cu care, de asemenea, v-aţi lăudat public)? 17. Enumeraţi atribuţiile constituţionale şi legale ale primarilor şi ale parlamentarilor. Senator Valer Marian

Către Consiliul Judeţean Satu Mare – Domnului preşedinte Adrian Ştef

În temeiul art. 6 din Legea privind liberul acces la informaţiile de interes public, vă solicit să-mi comunicaţi următoarele informaţii: 1. Numărul angajaţilor din Consiliul Judeţean şi din instituţiile subordonate (Direcţia pentru Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului, Spitalul Judeţean, Muzeul Judeţean, Biblioteca Judeţeană, Aeroport, ADI – Luna Şes, ADI – Apă) la data de 1 iulie 2012 şi numărul actual de angajaţi din aceste instituţii, urmând să precizaţi numărul de posturi nou înfiinţate (de conducere şi de execuţie). 2. Dacă în aparatul Consiliului Judeţean sau în instituţiile subordonate sunt angajate rude (fraţi, surori, nurori, cumnaţi ş.a.) sau amante ale preşedintelui sau vicepreşedinţilor Consiliului Judeţean, urmând să le precizaţi numele, prenumele, gradul de rudenie, funcţia şi salariul net. 3. Sumele alocate de Consiliul Judeţean instituţiilor de presă locale (ziare, televiziuni, posturi de radio) din 1 ianuarie 2009 până în prezent , defalcate pe ani şi pe mijloace massmedia. 4. Sumele alocate de Consiliul Judeţean societăţilor comerciale care au asigurat servicii de protecţie şi pază la sediu şi la instituţiile subordonate din 1 ianuarie 2009 până în prezent, defalcate pe ani şi pe societăţile executante, împreună cu procesele verbale de licitaţie şi cu contractele încheiate în acest sens. 5. Societăţile comerciale cu care au fost încheiate contracte de asfaltare şi de deszăpezire din 1 ianuarie 2009 până în prezent, urmând să precizaţi sumele achitate acestora anual şi să anexaţi procesele verbale de licitaţie şi contractele aferente. 6. Societăţile comerciale cu care au fost efectuate lucrări la instituţiile subordonate (ADI – Luna Şes, ADI – Apă, Spitalul Judeţean, Aeroport, Direcţia pentru Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului, Muzeul Judeţean, Biblioteca Judeţeană), împreună cu copiile de pe procesele verbale de licitaţie şi cu contractele aferente. 7. Copii de pe delegaţiile pentru deplasările în ţară şi în străinătate efectuate de preşedintele şi vicepreşedinţii Consiliului Judeţean din 1 ianuarie 2009 până în prezent. 8. Cuantumul cheltuielilor achitate lunar de Consiliul Judeţean pentru utilităţi (gaz metan, energie electrică) şi modul de distribuire al acestora pe birouri/suprafaţă/personal. 9. Consumul lunar de carburanţi al Consiliului Judeţean şi dacă este permisă folosirea autoturismelor de serviciu şi după program (după-amiaza sau în zilele libere) în scop personal, familial (pentru deplasări la rude sau pentru cumpărături în piaţă). 10. Numărul de consilieri ai preşedintelui şi vicepreşedinţilor Consiliului Judeţean, urmând să-i nominalizaţi şi să precizaţi atribuţiile lor de serviciu şi salariul net de care beneficiază. Senator Valer Marian

Articole similare

Ultimele aparitii